BMW Satış Şefi Jochen Goller, markanın geleceğe yönelik stratejilerini, elektrikli araç pazarındaki hedeflerini, ABD gümrük tarifeleri ve Çin'deki fiyat savaşları gibi kritik konuları masaya yatırdı.
BMW'nin Gelecek Stratejileri
Goller, şirketin yeni nesil teknolojilerle donatılmış modelleri ve yenilenen satış stratejileriyle premium segmentteki liderliğini sürdürmekte kararlı olduğunu vurguladı.
BMW iX3 Modeli ve Rekabet
YENİ BMW iX3 800 KM MENZİL İLE GELİYOR. Elektrikli premium SUV segmentindeki rekabet her geçen gün artarken, BMW yeni iX3 modeliyle ezber bozmaya geliyor.
Teknoloji ve Tasarımın Önemi
Müşterilerin bir BMW iX3'ü Tesla, Mercedes veya Çinli rakipleri yerine neden tercih etmesi gerektiği sorusunu BMW Satış Şefi Jochen Goller, Autonews özel haberinde cevapladı. Goller'e göre teknoloji, tasarım ve marka itibarının kilit noktalar olduğunu söyledi.
Premium Deneyim ve Müşteri Memnuniyeti
Tasarımın hala bir numaralı satın alma nedeni olduğunu belirten Goller, BMW'nin marka itibarının da bu süreçte güçlendiğini ifade etti. Şirket, yeni model tanıtım hızını da artırıyor. 2027 yılına kadar Neue Klasse mimarisi tabanlı altı yeni otomobil piyasaya sürülecek.
Premium Tanımı Değişiyor mu?
Otomobillerin "tekerlekli akıllı telefonlara" dönüştüğü yönündeki tartışmalara katılmadığını belirten Goller, premium algısının sadece yazılım ve kullanıcı deneyiminden ibaret olmadığını vurguladı.
Çin'deki Fiyat Savaşları ve Karlılık Baskısı
BMW'nin karlılığını şu anda en çok etkileyen iki faktörün ise Çin pazarı ve küresel gümrük tarifeleri olduğunu söyledi. Bu pazarlarda BMW bu yıl çok kan kaybetti.
ABD Tarifeleri ve Elektrikli Araç Stratejisi
ABD'nin Avrupa Birliği'nden ithal edilen araçlara yönelik yüzde 15'lik gümrük vergisini uygulama ihtimaline karşı BMW, fiyatlarını şimdilik sabit tutma kararı aldı.
Doğrudan Satış Modeli BMW'ye Geliyor
Geçen yıl Mini markasıyla İtalya, Polonya ve İsveç'in de aralarında bulunduğu 23 pazarda başlatılan doğrudan satış (ajans modeli) testlerinin son derece başarılı olduğu açıklandı.