Yeni KPI Trendleri Müşteri ve Çalışan Davranışlarını Ölçüyor
Şirketlerin başarısında müşteri deneyimi yönetiminin önemi giderek artarken, bu deneyimi iyileştirmek için performans göstergelerinde değişimler yaşanıyor.
Davranışsal KPI’lar Geleneksel Ölçümleri Ekip İçi ve Müşteri Davranışlarıyla Değiştiriyor
Yakın zamana kadar, müşteri deneyimi ve çalışan memnuniyeti ölçümlerinde farklı metrikler kullanılırken, artık davranışsal KPI’lar daha fazla önem kazanıyor.
Müşteri ve Çalışan Davranışlarını Ölçmek Kritik Hale Geliyor
Davranışsal KPI’lar, sadece rakamlarla değil, insan davranışları ve bu davranışların nedenleriyle ilgileniyor.
MDYD Başkanı Banu Hızlı'dan Değişimi Anlatan Açıklama
MDYD Başkanı Banu Hızlı, KPI'ların artık işletmeler için kritik olduğunu ancak davranışların yarattığı etkiye odaklandıklarını söylüyor.
Kurumsal Başarı Artık Davranış Kalitesi ve Bağlılık Üzerinden Tanımlanıyor
Günümüz iş dünyasında rekabet sadece satış hacmi veya müşteri memnuniyetiyle değil, davranış kalitesi ve bağlılık derinliğiyle şekilleniyor.
Davranışsal KPI’lar Kurumlara Yeni Bir Avantaj Sunuyor
Davranışsal KPI’lar, müşterileri tanıma, çalışan motivasyonunu artırma ve sürdürülebilir büyümeyi destekleme konusunda kurumlara yeni fırsatlar sunuyor.
Yapay Zekâ Destekli Analizler Davranışların Önemli İnce Detaylarını Ortaya Çıkarıyor
Hızlı, yapay zekâ teknolojileriyle güçlendirilen davranışsal KPI’ların, geleneksel metriklerden daha fazlasını sunarak ince detayları açığa çıkardığını belirtiyor.