Mango, müşteri bilgilerinin çalındığını doğruladı: Siber saldırı gerçekleşti

Küresel moda markası Mango, dış kaynaklı bir pazarlama hizmetinde yaşanan veri ihlalinin ardından müşterilerinin kişisel bilgilerinin açığa çıktığını doğruladı.

Mango Siber Saldırıya Uğradı

İspanya merkezli hazır giyim devi Mango, siber saldırı sonucunda milyonlarca müşteriye ait kişisel verilerin çalındığını duyurdu. Bu saldırı sonucunda, 15 Ekim'den itibaren üçüncü taraf bir pazarlama hizmetinde yaşanan veri ihlalinden etkilendiklerini belirttiler.

Çalınan Bilgiler Sınırlı

Mango'nun yayınladığı bilgilere göre, sızdırılan veriler arasında ad, ülke, posta kodu, e-posta adresi ve telefon numarası gibi iletişim bilgileri yer alıyor. Şirket, finansal bilgilerin veya giriş kimlik bilgilerinin tehlike altında olmadığını vurguladı.

Müşterilere Yapılan Bildirim

Mango, müşterilerine gönderdiği bilgilendirme mailinde, "Hizmetlerin güvenliği ve gizliliğine olan bağlılığımız doğrultusunda MANGO olarak, dış pazarlama hizmetlerimizden birinin belirli kişisel müşteri verilerine yetkisiz erişime maruz kaldığını size bildirmek istiyoruz" ifadelerine yer verdi.

Güvenlik Önlemleri Devrede

Şirket, yaşanan durumu fark eder etmez güvenlik protokollerini devreye soktuğunu belirtti. Ayrıca, mevcut düzenlemelere uygun olarak Veri Koruma Ajansı ve Yetkilileri'ni bilgilendirdiklerini açıkladı.

Müşterilere Tavsiyeler

Mango, müşterilerine şüpheli iletişimlere veya olağandışı eylem taleplerine karşı dikkatli olmalarını önerdi. Ayrıca, herhangi bir banka bilgisinin, kredi kartının, kimlik/pasaportun veya oturum açma bilgilerinin tehlikeye girmediğini vurguladı.

Özür ve İletişim Kanalları

Şirket, müşterilere herhangi bir rahatsızlık verilmiş olabileceği için özür dilerken, ek sorular için Müşteri Hizmetleri e-posta adresi (personaldata@mango.com) ve telefon numarasını (0850 390 29 89) paylaştı. Müşterilere markaya olan güven ve bağlılıkları için teşekkür etti.

İLGİLİ HABERLER