Adıyaman Belediyesi'nde duyuru : 5 mahallede su kesintisi yaşanacak

Adıyaman Belediyesi, yeni yapılan 150 yataklı devlet hastanesine su ulaştırmak için çalışma başlatılacağını duyurdu. Bu çalışmalar nedeniyle şehirdeki 5 mahallede kısa süreli su kesintisi yapılacak.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, hastanenin içme suyu bağlantı çalışmalarının sağlıklı ve güvenli şekilde tamamlanabilmesi amacıyla 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 08.00 ile 15.00 arasında bazı mahallelerde su kesintisi yaşanacak. 5 mahallede KISMİ SU KESİNTİSİ YAŞANACAKÇalışmalar kapsamında Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt mahallelerinde kısmi su kesintisi uygulanacağı bildirildi.

Adıyaman Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için kesinti öncesinde gerekli tedbirleri almalarının önem taşıdığı belirtildi.

İLGİLİ HABERLER