Başkan Gökçe, Kadınları Unutmadı: Çiçeklerle Özel Bir Gün Yaşattı

Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutlamak amacıyla kadınlara çiçek vererek onları onurlandırdı. Bu anlamlı jest, kadınların toplumdaki önemine ve emeğine vurgu yaparak, kadın haklarına verilen değeri bir kez daha gösterdi. Gökçe'nin bu duyarlı yaklaşımı, kadınların hak ettikleri saygı ve sevgiyi alması adına önemli bir adım oldu.

Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara çiçek takdiminde bulundu.

Kadınların hayatın her alanında gösterdikleri emek, fedakarlık ve başarılarına vurgu yapan Başkan Gökçe, “8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü vesilesiyle ilçemizdeki kıymetli kadınlarla bir araya gelerek çiçeklerimizi takdim ettik. Hayatın her alanında emekleriyle, sevgileriyle ve fedakârlıklarıyla toplumumuza güç katan tüm kadınlarımızın gününü yürekten kutluyorum” dedi.

İLGİLİ HABERLER