Başkan Köse, engelli dernekleri temsilcileriyle iftar programında bir araya geldi

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, engelli dernekleriyle birlikte düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Ramazan ayı dolayısıyla gerçekleşen bu etkinlik, toplumsal dayanışmanın ve birlikte paylaşmanın önemini vurguladı. Başkan Köse, engelli bireylerle birlikte aynı masada iftar yaparak, onlara desteklerini ve sevgilerini gösterdi.

Giresun Belediyesi Kültür ve Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen iftar programında; Anadolu Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, Özel Sporcular Derneği, Engelsiz Yaşam Merkezi Derneği, Görme Engelliler Derneği ve Darıköy İlgi Bakım Merkezi’nden gelen misafirler ve vatandaşlarla bir araya gelindi.

Başkan Köse program boyunca masaları tek tek gezerek misafirlerle sohbet etti, talep ve düşüncelerini dinledi.

Köse yaptığı açıklamada, “Ramazan’ın bereketini, aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu ve dayanışmanın en güzel örneklerini birlikte yaşadık. Gönüllerimizi ısıtan bu güzel akşamda bizlerle olan tüm misafirlerimize teşekkür ediyorum. Belediyecilik anlayışımızın merkezinde insan var. Vatandaşlarımızın memnuniyeti, ihtiyaçları ve mutluluğu bizim için her zaman önceliklidir. Her zaman yan yana, gönül gönüle olmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

İLGİLİ HABERLER