Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hentbol Takımı, Süper Lig yolunda Ankara'da mücadele edecek!

2025-2026 sezonunda harika bir performans sergileyen Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hentbol Takımı, Dörtlü Final'e katılmaya hak kazandı. Takım, 12-14 Mart tarihleri arasında Ankara'da gerçekleşecek olan mücadelede Süper Lig'e yükselmek için ter dökecek. Başarılı takımın bu önemli turnuvadaki performansı merakla bekleniyor.

1.Lig’de çıktığı 14 müsabakada 10 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyet alan DBB Hentbol Takımı, Eskişehir’de düzenlenen play-off etabında Bolu H. Vakıfspor, İstanbul Irmakspor ve Adana Sarıçam Belediyespor’u geride bırakarak son aşamaya yükseldi.

Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyetlerini sürdüren takım, Ankara’da oynanacak Dörtlü Final etabında: Adana Sarıçam Belediyespor, Amasya 22 Haziran Spor Kulübü ve Göztepe Spor Kulübü ile karşılaşacak.

Baş Antrenör Erdal Aydın, “Süper Lig yolunda tempoyu düşürmeden çalışmaya devam ediyoruz. Bu süreçte yüksek konsantrasyon şart. Sporcularımız emeklerinin karşılığını alıp şampiyon olarak Diyarbakır’ı Süper Lig’de temsil etmek istiyoruz” dedi.

İLGİLİ HABERLER