Erzurumspor FK’nın 1. Lig’de mutlu sona ulaşarak Süper Lig vizesi aldığı tarihi sezonda, sergilediği performansla başarıda aslan payının sahibi olan Benhur Keser, mavi-beyazlı kulüple yollarını ayırdı.
Sezon başında Süper Lig temsilcisi Çaykur Rizespor’dan kiralık olarak kadroya dahil edilen 29 yaşındaki tecrübeli kanat oyuncusu, sözleşmesinin tamamlanmasının ardından sosyal medya hesaplarından yayınladığı mesajla Erzurumspor camiasına teşekkürlerini sundu.
Skor Yükünü Sırtladı: 35 Maçta 11 Gol KatkısıMavi-beyazlı ekibin hücum hattındaki en dinamik gücü olan Benhur Keser, 2025-2026 sezonunda sergilediği istikrarlı grafikle dikkat çekti.
Lig maratonunda tam 35 müsabakada sahaya çıkan başarılı futbolcu, 2 bin 407 dakika boyunca ter döktü.
Skor üretkenliğiyle takımını sırtlayan deneyimli kanat, sezonu 8 gol ve 3 asistlik performansla tamamladı.
Sahadaki hırslı ve mücadeleci yapısıyla taraftarın sevgilisi olan Keser, lig genelinde 9 sarı kart gördü.
Başarılı oyuncu ayrıca Ziraat Türkiye Kupası’nda da 2 maçta 104 dakika süre alarak 1 asistlik katkı sağladı."Bir Dadaş Gibi Mücadele Etmenin Gururunu Yaşadım"Şampiyonluk kupasının Erzurum’a gelmesinde başrol oynayan isimlerden biri olan tecrübeli futbolcu, taraftarların hafızasında yer eden mücadelesinin ardından yayınladığı veda mesajında şu ifadeleri kullandı:"Sevgili Erzurumspor Ailem, Erzurumspor forması giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak bu şehri tekrar ait olduğu Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından birisiydi.
Erzurumspor formasını taşırken, sezon başında söz verdiğim gibi 'Bir Dadaş Gibi' mücadele etmenin gururunu yaşadım.
Geçirdiğimiz bu güzel sezonda benim için emek veren herkese; yöneticilerimize, hocalarıma, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve bu kulübün görünmeyen tüm kahramanlarına çok teşekkür ederim.
Ama en büyük teşekkür, içeride dışarıda her zaman yanımızda olan muhteşem taraftarımıza... Şimdi yeni bir yolculuğa çıkıyorum.
Bu kulüp ve bu aile, kalbimde her zaman en özel yerde olacak"