Eskişehir'de çift sıra park sorunu sürüyor

Eskişehir'de cadde üzerinde araçların duraksaması trafiği olumsuz etkiliyor ve motosiklet sürücülerinin tepkisini çekiyor.

Eskişehir'de, kent merkezinde nitelikli park sorunları devam ediyor.

Tepebaşı ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Sakarya 1 Caddesi'nde dörtlü flaşörleri yakan ve duraksayan toplam 10 araç, trafiğin akışını ciddi şekilde olumsuz etkiliyor.

Olay, bir motosiklet sürücüsünün kask kamerası ile kaydedilen görüntülerde net bir şekilde ortaya çıktı.

Bu görüntülerde, park halinde araçların yanına ikinci sıradan park eden sürücülerin sayısı dikkat çekti.

Cadde boyunca duraksayan araçların, trafiğin ilerlediği şeridi kapattığı gözlemlendi.

Motosiklet sürücüsü, duraksayan araçların durumuna isyan ederek; "Bütün plakaları çekeceğim.

Hepsini de sosyal medyaya koyacağım.

Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor.

Ben de dörtlü yakayım, her yere gireyim.

Ne güzel dünya!" şeklinde konuşarak, duyarsız sürücüleri eleştirdi.

Bu durum, Eskişehir'deki trafik sorunlarının boyutunu bir kez daha gözler önüne sererken, yetkililerin bu tür sorunlara karşı nasıl önlem alacağı merakla bekleniyor.

İLGİLİ HABERLER