Fenerbahçe Beko'da veda zamanı : 3 oyuncu ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe Beko, yeni sezon kadro planlaması kapsamında Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ile yollarını ayırdı. Sarı-lacivertli kulüp, üç oyuncuya da katkılarından dolayı teşekkür ederek kariyerlerinin devamında başarılar diledi.

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, yeni sezon kadro planlaması kapsamında üç oyuncusuyla yollarını ayırdı.

Sarı-lacivertli kulüp, Angolalı pivot Jilson Bango, ABD’li şutör gard Brandon Boston Jr. ve ABD’li pivot Armando Bacot ile vedalaştı.

Kulüp tarafından yapılan açıklamada oyunculara teşekkür edilirken, çubuklu forma altında elde ettikleri şampiyonluklara da vurgu yapıldı.

FENERBAHÇE BEKO'DAN AYRILIK AÇIKLAMASI

Fenerbahçe Beko'dan yapılan açıklamada "2024-25 sezonunun ortasında kadromuza katılan oyuncumuz Jilson Bango ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu formamızla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Jilson Bango’ya tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz.2025-26 sezonu öncesi kadromuza katılan oyuncumuz Brandon Boston Jr. ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu formamızla 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Brandon Boston Jr.’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz.2025-26 sezonu öncesi kadromuza katılan oyuncumuz Armando Bacot ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu formamızla 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Armando Bacot’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi. 

İLGİLİ HABERLER