Işıkhan, 2022'nin başlarında 213 binden fazla işe yerleşmeyi başardı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, bu yılın ilk iki ayında 213 binden fazla kişiyi işe yerleştirmeye yardımcı olduklarını duyurdu. Bakan Işıkhan, istihdamı artırmak için gerçekleştirilen çalışmaların olumlu sonuçlar verdiğini belirtti. Bu süreçte iş arayan binlerce kişiye iş imkanı sağlandığına vurgu yapıldı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, gençler ve kadınlar başta olmak üzere vatandaşların işgücüne katılımını artıracak programları uygulamaya devam ettiklerini aktardı.

"İşgücü piyasamızın ihtiyaçlarını tespit ediyor, istihdam kapasitemizi güçlendiriyoruz." ifadelerini kullanan Bakan Işıkhan, bu yılın ilk 2 ayında; 213 binden fazla işe yerleştirmeye aracılık ettiklerini bildirdi.

Işıkhan, 65 binden fazla iş yeri ziyareti ve 612 binden fazla bireysel görüşme gerçekleştirdiklerini belirterek, 318 bin 170 açık iş (işveren tarafından talep edilen-ihtiyaç duyulan eleman) tespit ettiklerini kaydetti.

İLGİLİ HABERLER