Manisa Salihli'de motosiklet sürücüsüne 27 bin TL ceza

Manisa'nın Salihli ilçesinde trafik ekipleri tarafından bir motosiklet durduruldu. İncelemede abartılı egzoz kullanan sürücüye 27 bin 629 TL idari para cezası uygulandı.

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetimlerini sürdürüyor. MOTOSİKLET 1 AY TRAFİKTEN MEN EDİLDİBu kapsamda Askeriye Caddesi üzerinde durumundan şüphelenilen bir motosiklet durdurularak kontrol edildi.

Yapılan incelemede motosiklette abartı egzoz bulunduğu ve sürücünün yetersiz ehliyetle araç kullandığı tespit edildi.

Kurallara aykırı şekilde trafiğe çıkan motosiklet 1 ay süreyle trafikten men edilirken, sürücüsüne abartı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyet nedeniyle toplam 27 bin 629 TL para cezası kesildi. 

İLGİLİ HABERLER