Okul şenliği zehir oldu: 84’ü öğrenci 98 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav yiyen 84’ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen gençlik şöleninde dağıtılan tavuklu pilavın ardından onlarca öğrenci ve veli rahatsızlandı.

Zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuran 98 kişi tedavi altına alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda gençlik şöleni yapıldı. Şölende öğrenci ve velilerine tavuk, pilav, ayran dağıtıldı.

Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.

Rahatsızlanan öğrenciler ile velileri kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Etkinliğin ardından zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların 84’ünün öğrenci, 14’ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Öğrenci ve velilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İLGİLİ HABERLER