Sağlık Bakanı Memişoğlu, tıbbi cihaz sektörü temsilcileriyle akşam yemeğinde bir araya geldi

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, tıbbi cihaz sektörü temsilcileriyle düzenlenen iftar programında buluştu. Bu önemli buluşmada sektör temsilcileriyle bir araya gelerek sağlık alanındaki son gelişmeleri ve yapılan çalışmaları değerlendirdi. Memişoğlu, sektör temsilcileriyle iş birliğini güçlendirmek ve sağlık hizmetlerini daha da ileri taşımak adına önemli adımların atılacağını belirtti.

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, tıbbi cihaz sektörü temsilcileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.

Sağlık Bakanı Memişoğlu, 2024 yılında kamuda alımların yüzde 24’ünün yerli üretim iken 2025’te bu oranın yüzde 31’e çıktığını yani yüzde 7 daha fazla yerli üretimi desteklediklerini açıkladı.

TÜSEB yeni şeyler söylenmesi için ortam sağlayarak, destek vereceğini belirten Bakan Memişoğlu, "USHAŞ da bu ürettiklerinizi dünyaya pazarlamak için sizin şirketinize yol göstericisi olacak.” ifadelerini kullandı.

İLGİLİ HABERLER