Şanlıurfa'da motosiklet sürücüsü otomobilin kemerine tutunarak ilerledi

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsü, otomobilin emniyet kemerine tutunarak tehlikeli bir yolculuk gerçekleştirdi.

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemesi dikkatleri çekti.

Bu tehlikeli yolculuk, Siverek-Adıyaman kara yolunda yaşandı.

Olay sırasında, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, trafiğin ortasında bu şekilde ilerlemekteydi.

O anlar, diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi ve sosyal medyada hızla yayılarak ilgi topladı.

Motosiklet sürücüsünün bu tehlikeli yöntemi kullanma sebebi ise net olarak bilinmiyor.

Motosikletin arızalanması ya da başka bir acil durumdan kaynaklanıp kaynaklanmadığı hakkında bilgi yok.

Ancak, bu durum hem kendi canını hem de yoldaki diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attığı gözlemlendi.

Görüntüler, toplumsal güvenlik açısından büyük endişe uyandırdı ve sürücülerin dikkatli olmaları gerektiği konusunda bir hatırlatma niteliği taşıdı.

İLGİLİ HABERLER