Bakan Memişoğlu, Kanser Taramaları İçin SMS Davetiyesi Projesi'nin 3. aşamasını hayata geçirdi.

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 'Kanser Taramalarına Kısa Mesajla Davet' projesinin 3. etabının başladığını duyurdu. Haziran sonuna kadar 99 milyon hatırlatma SMS'inin gönderileceği uygulama, kanser taramalarına katılımı artırmayı hedefliyor. Bu adımın kanserle mücadelede önemli bir adım olduğu vurgulandı.

Bakan Memişoğlu: "Kanser Taramalarına Kısa Mesajla Davet" Projesi Devam Ediyor

Bakan Memişoğlu, vatandaşlara kanser taramaları konusunda dijital kanallar aracılığıyla ulaşmaya devam ettiklerini belirtti. Kanser taramalarında erken teşhisin önemine vurgu yaparak, "Kanser Taramalarına Kısa Mesajla Davet" projesinin 3. etabının başlatıldığını duyurdu.

99 Milyon Hatırlatma SMS'i Gönderilecek

Proje kapsamında haziran ayı sonuna kadar vatandaşlara toplamda 99 milyon hatırlatma SMS'i gönderileceği açıklandı. Kademeli olarak devam eden bu proje ile kanser taramalarına olan katılımın artması hedefleniyor.

Erken Teşhisle Tedavi Başarı Oranları Yükseliyor

Bakan Memişoğlu'nun yaptığı bilgilendirmelere göre, yapılan hatırlatmaların tarama başvurularında önemli bir artış sağladığı belirtiliyor. Bu sayede erken teşhisle tedavi başarı oranlarının da arttığı gözlemleniyor.

Vatandaşlarımız Aile Sağlığı Merkezleri ve KETEM'e Davet Ediliyor

Bakan Memişoğlu, sağlıklı bir gelecek için 30-65 yaş arası kadınları rahim ağzı kanseri, 40-69 yaş arası kadınları meme kanseri ve 50-70 yaş arası tüm vatandaşları kalın bağırsak kanseri taramaları için Aile Sağlığı Merkezleri, KETEM ve Sağlıklı Hayat Merkezlerine davet etti.

Proje kapsamında gerçekleştirilen bu önemli adımlarla, kanser taramalarına katılımın artması ve erken teşhisin önemi vurgulanmaya devam ediyor. Vatandaşların sağlıklı bir yaşam sürdürebilmeleri için yapılan bu çalışmaların etkili sonuçlar doğurması bekleniyor.

İLGİLİ HABERLER