Transfer çalışmalarını sürdüren Elazığspor, daha önce prensip anlaşmasına vardığı Emir Alagöz’ü resmen kadrosuna kattı.
Orta saha oyuncusu, bordo-beyazlı ekiple 1 yıllık sözleşmeye imza attı.
Kulüpten yapılan açıklamada, oyuncuya “hoş geldin” denilerek yeni sezonda başarı ve sağlık temennilerinde bulunuldu.
ELAZIĞSPOR TRANSFER AÇIKLAMASINI YAPTI
Elazığspor’un açıklamasında şu ifadelere yer verildi:“Kulübümüz, profesyonel futbolcu Emir Alagöz ile 1 yıllık sözleşme konusunda anlaşmaya varmıştır.
Emir Alagöz’e ailemize hoş geldin diyor, bordo-beyazlı formamız altında başarılı ve sağlıklı bir sezon geçirmesini temenni ediyoruz.”Elazığspor, transfer döneminde Batman Petrolspor ile yaptığı oyuncu alışverişine devam etti.
Bordo-beyazlılar daha önce aynı kulüpten Mert Örnek ve Feyyaz Belen’i de kadrosuna katmıştı.
Emir Alagöz transferiyle birlikte iki kulüp arasındaki oyuncu trafiği dikkat çekti.