İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, bakanlıkta verilen iftar programında TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Süleyman Soylu ve komisyon üyelerini konuk etti. Görüşmelerde ülkenin iç güvenliği ve vatandaşların huzuru için yapılan çalışmalar ele alındı. Bakan Çiftçi, birlik ve dayanışma mesajları verirken, Soylu ve komisyon üyeleri de bakanlığın çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirtti.
İçişleri Bakanı Çiftçi, bakanlıkta düzenlenen iftar programında, Türkiye Büyük Millet Meclisi İçişleri Komisyonu Başkanı Soylu ve komisyon üyeleriyle bir araya geldi.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, programın bakanlık binasında gerçekleştirildiği bildirildi. Açıklamada, ziyarete ilişkin teşekkür ifadelerine yer verildi.