İstanbul'da Dev Su Kesintisi: Yarın İki İlçede Musluklar 14 Saat Kapanacak!İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), kent genelinde su arzını daha sağlıklı ve kesintisiz hale getirmek amacıyla yürüttüğü altyapı yenileme çalışmalarına bir yenisini ekliyor.
Kağıthane ve Sarıyer ilçelerini yakından ilgilendiren önemli bir duyuru yapan idare, bölgedeki ana isale hattında gerçekleştirilecek zorunlu montaj ve bağlantı çalışmaları nedeniyle geniş kapsamlı bir su kesintisine gidileceğini açıkladı.
Yapılan planlamaya göre, söz konusu kesinti yarın öğle saatlerinde başlayacak ve ertesi günün ilk ışıklarına kadar devam edecek.Çeliktepe İsale Hattında Kritik RevizyonİSKİ mühendisleri ve teknik ekipleri, Kağıthane-Çeliktepe ana isale hattının modernizasyonu ve mevcut şebekenin güçlendirilmesi için sahaya iniyor.
Hattın bağlantı noktalarında yapılacak olan bu zorunlu çalışma, gelecekte yaşanabilecek olası arızaların önüne geçmeyi hedefliyor.
Yetkililer, çalışmanın en kısa sürede ve sorunsuz tamamlanabilmesi için tüm teknik hazırlıkların bitirildiğini ve kesinti süresince ekiplerin aralıksız mesai yapacağını bildirdi.
Kesinti Takvimi: Yarın Başlıyor, Çarşamba Sabaha Karşı BitiyorKesintinin zamanlaması konusunda vatandaşların mağduriyet yaşamaması adına saat aralıkları net olarak paylaşıldı.
Planlı su kesintisi, yarın saat 14.00 itibarıyla devreye alınacak. Çalışmaların tamamlanması ve şebekeye yeniden su verilmesi ise çarşamba günü sabah saat 04.00’ü bulacak. İki ilçede toplam 14 saat sürecek bu kesinti süresince vatandaşların gerekli önlemleri alması büyük önem taşıyor.İşte Susuz Kalacak O MahallelerKesintiden iki büyük ilçenin tamamı değil, yalnızca belirlenen kritik mahalleleri etkilenecek. İSKİ'den alınan verilere göre su alamayacak bölgelerin tam listesi şu şekilde:Kağıthane İlçesi:Merkez MahallesiHamidiye MahallesiYahya Kemal MahallesiSeyrantepe MahallesiSarıyer İlçesi:Ayazağa MahallesiHuzur MahallesiİSKİ’den Depolama ve Önlem UyarısıÇalışmaların yürütüleceği bölgelerde ikamet eden İstanbulluların günlük işlerinin aksamaması adına su kullanımında tasarrufa gitmeleri ve bugünden tedbir amaçlı su depolamaları tavsiye edildi. İSKİ, çalışmaların planlanan süreden erken bitmesi durumunda şebekeye suyun taahhüt edilen saatten önce verilebileceğini de ekledi.