Artemisbet JOJOBET
23 Temmuz 2025
İstanbul
Açık
28°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Dünya Starbucks'ta ücretsiz oldu: Bir ülke uygulamaya başladı! Türkiye'ye de gelebilir

Starbucks'ta ücretsiz oldu: Bir ülke uygulamaya başladı! Türkiye'ye de gelebilir

Starbucks daha fazla müşteri çekmek için yeni bir adım attı. Kahve devi Çin'deki bazı mağazalarda ücretsiz çalışma odaları hizmetini başladı. Uygulamanın Türkiye'ye de gelmesi bekleniyor.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Kahve devi Starbucks, Çin’de artan rekabetle başa çıkmak için dikkat çekici bir adım attı. Şirket, ülkenin güneyindeki Guangdong Eyaleti'nde bulunan bazı mağazalarında ücretsiz “çalışma odaları” hizmeti başlattı. Starbucks, bu uygulamayla tüketici trafiğini artırmayı ve genç profesyonelleri yeniden mağazalarına çekmeyi amaçlıyor.

Starbucks Çin’in resmi Weibo hesabından yapılan açıklamada, çalışma alanlarının Çin’in ihracat, üretim ve teknoloji üssü konumundaki bölgelerde hayata geçirildiği belirtildi. Bu bölgeler, milyonlarca genç çalışana ev sahipliği yapıyor.

Bu adım, Starbucks’ın Çin’deki büyüme stratejisinin bir parçası olarak öne çıkıyor. Şirket, fiyat avantajı sunan yerli rakibi Luckin Coffee’nin yanı sıra hızla yükselen çay zincirlerinin baskısıyla satışlarını artırmak için yeni yollar arıyor. Seattle merkezli şirket, aynı zamanda mağazalarını ev ile iş arasında sosyal bir buluşma noktası olan “üçüncü mekan” olarak konumlandırma hedefini sürdürüyor.

TÜRKİYE'YE DE GELECEK Mİ?

Starbucks'ın Çin'deki bu uygulaması merak uyandırırken kahveye olan düşkünlüğü ile bilinen Türkiye'de bu haktan yararlanabilir. İlerleyen dönemlerde söz konusu politika tutar ve müşteri çekerse uygulama Türkiye'de de hayata geçirilebilir. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *