06 Ekim 2025
İstanbul
Açık
18°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi BMW Satış Şefi Goller, Gelecek Stratejileri ve Elektrikli Araç Pazarındaki Hedefleri Hakkında Detayları Paylaştı

BMW Satış Şefi Goller, Gelecek Stratejileri ve Elektrikli Araç Pazarındaki Hedefleri Hakkında Detayları Paylaştı

BMW, elektrikli otomobil pazarında iddialı bir duruş sergilemeye hazırlanıyor. Satış ve pazarlamadan sorumlu yöneticisi Jochen Goller, yeni BMW iX3 modelinin 800 kilometrelik menzili ve ileri teknolojisiyle rakiplerine meydan okuyacağını belirtti. Özellikle Çin gibi rekabetin yoğun olduğu pazarlarda güçlenmeyi hedefleyen BMW, Neue Klasse mimarisiyle tasarlanan bu model ile Tesla ve Mercedes gibi rakiplerine karşı üstünlük sağlamayı amaçlıyor.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

BMW Satış Şefi Jochen Goller, markanın geleceğe yönelik stratejilerini, elektrikli araç pazarındaki hedeflerini, ABD gümrük tarifeleri ve Çin'deki fiyat savaşları gibi kritik konuları masaya yatırdı.

BMW'nin Gelecek Stratejileri

Goller, şirketin yeni nesil teknolojilerle donatılmış modelleri ve yenilenen satış stratejileriyle premium segmentteki liderliğini sürdürmekte kararlı olduğunu vurguladı.

BMW iX3 Modeli ve Rekabet

YENİ BMW iX3 800 KM MENZİL İLE GELİYOR. Elektrikli premium SUV segmentindeki rekabet her geçen gün artarken, BMW yeni iX3 modeliyle ezber bozmaya geliyor.

Teknoloji ve Tasarımın Önemi

Müşterilerin bir BMW iX3'ü Tesla, Mercedes veya Çinli rakipleri yerine neden tercih etmesi gerektiği sorusunu BMW Satış Şefi Jochen Goller, Autonews özel haberinde cevapladı. Goller'e göre teknoloji, tasarım ve marka itibarının kilit noktalar olduğunu söyledi.

Premium Deneyim ve Müşteri Memnuniyeti

Tasarımın hala bir numaralı satın alma nedeni olduğunu belirten Goller, BMW'nin marka itibarının da bu süreçte güçlendiğini ifade etti. Şirket, yeni model tanıtım hızını da artırıyor. 2027 yılına kadar Neue Klasse mimarisi tabanlı altı yeni otomobil piyasaya sürülecek.

Premium Tanımı Değişiyor mu?

Otomobillerin "tekerlekli akıllı telefonlara" dönüştüğü yönündeki tartışmalara katılmadığını belirten Goller, premium algısının sadece yazılım ve kullanıcı deneyiminden ibaret olmadığını vurguladı.

Çin'deki Fiyat Savaşları ve Karlılık Baskısı

BMW'nin karlılığını şu anda en çok etkileyen iki faktörün ise Çin pazarı ve küresel gümrük tarifeleri olduğunu söyledi. Bu pazarlarda BMW bu yıl çok kan kaybetti.

ABD Tarifeleri ve Elektrikli Araç Stratejisi

ABD'nin Avrupa Birliği'nden ithal edilen araçlara yönelik yüzde 15'lik gümrük vergisini uygulama ihtimaline karşı BMW, fiyatlarını şimdilik sabit tutma kararı aldı.

Doğrudan Satış Modeli BMW'ye Geliyor

Geçen yıl Mini markasıyla İtalya, Polonya ve İsveç'in de aralarında bulunduğu 23 pazarda başlatılan doğrudan satış (ajans modeli) testlerinin son derece başarılı olduğu açıklandı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *