Rize Haber Yemek Tarifleri
24 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi Gençleri bağımlılık kıskacından kurtaracak seferberlik: İzmir 2026’ya hazırlanıyor

Gençleri bağımlılık kıskacından kurtaracak seferberlik: İzmir 2026’ya hazırlanıyor

Ömer Yahşi, yeni nesli kötü alışkanlıklardan korumak adına dev bir farkındalık projesinin startını verdi. Yahşi, gençlerin özgürleşmesini hedefleyen bu girişimi vatan savunmasıyla bir tuttu.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

İzmir İl Milli Eğitim Müdürü ve Yeşilay Şube Başkanı Dr. Ömer Yahşi, yeni nesli kötü alışkanlıklardan korumak adına dev bir farkındalık projesinin startını verdi.

Yahşi, gençlerin özgürleşmesini hedefleyen bu girişimi vatan savunmasıyla bir tuttu. İzmir, bağımlılıkla mücadelede Türkiye’ye örnek olacak kapsamlı bir programa ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.

Yeşilay’ın 2026 yılını "Bağımsızlık Yılı" ilan etmesiyle birlikte harekete geçen İzmir İl Milli Eğitim Müdürü ve Yeşilay İzmir Şube Başkanı Dr. Ömer Yahşi, Balçova’da basın mensuplarıyla bir araya gelerek önümüzdeki günlerde hayata geçecek etkinliklerin detaylarını paylaştı.

Sağlıklı bir gelecek için pedal çevrilecek Bağımlılıkla mücadelenin sadece bir kurumun değil, tüm toplumun sorumluluğu olduğunu vurgulayan Yahşi, 14 Haziran’da Konak Meydanı’nda düzenlenecek etkinliklerle farkındalık ateşini yakacaklarını belirtti.

Milli maç heyecanının ardından Kordon’da gerçekleştirilecek bisiklet turu ile sağlıklı yaşam bilincini tüm kente yaymayı hedeflediklerini ifade eden Yahşi, tüm İzmirlileri bu anlamlı organizasyona davet etti.

Gündoğdu Meydanı’nda dev buluşma Haziran ayının ortasında Gündoğdu Meydanı’nda düzenlenecek olan ve 125 bin öğrencinin katılımıyla gerçekleşecek dev organizasyon, projenin en dikkat çekici ayağını oluşturuyor.

Yeşilay Genel Merkezi tarafından ilk kez İzmir’de uygulanacak bu model; gençlerin iradelerine hakim, doğayla barışık ve kendi kariyer hedeflerine odaklanmış bireyler olarak yetişmesini amaçlıyor.

Meslek liselerinin sunumlarından kitap okuma kulüplerinin etkinliklerine kadar geniş bir yelpazede gerçekleşecek şenlik, gençlerin endüstriyel bağımlılık tuzaklarına düşmesini engellemeyi hedefliyor.

Bir gencin kaybı vatan kaybıdır Gençlerin iradesini güçlendirmenin bir vatan görevi olduğunu belirten Dr. Ömer Yahşi, yaptığı açıklamada duygusal bir kıyaslamada bulundu.

Yahşi, "Bir gencimizin bağımlılık nedeniyle kaybolması, vatan toprağımızdan bir karış toprağın kaybedilmesiyle eşdeğerdir. Çocuklarımızın özgür, bağımsız ve mutlu bir geleceğe adım atması için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *