Rize Haber meritbet deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
16 Aralık 2025
İstanbul
Açık
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi "Davranışsal KPI'lar İşletmeler İçin Kritik Hale Geliyor"

"Davranışsal KPI'lar İşletmeler İçin Kritik Hale Geliyor"

Rekabetçi iş dünyasında şirketlerin başarısında sundukları müşteri deneyimi yönetimi artık yalnızca finansal rakamlarla ölçülmüyor. Yıllarca performans denilince akla satış grafikleri, işlem süreleri ya da çağrı yanıt hızları gelirken, bugün tablo değişiyor. Kurumlar artık, deneyimin gerçek değerini ortaya çıkaran yeni göstergelere odaklanıyor.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Yeni KPI Trendleri Müşteri ve Çalışan Davranışlarını Ölçüyor

Şirketlerin başarısında müşteri deneyimi yönetiminin önemi giderek artarken, bu deneyimi iyileştirmek için performans göstergelerinde değişimler yaşanıyor.

Davranışsal KPI’lar Geleneksel Ölçümleri Ekip İçi ve Müşteri Davranışlarıyla Değiştiriyor

Yakın zamana kadar, müşteri deneyimi ve çalışan memnuniyeti ölçümlerinde farklı metrikler kullanılırken, artık davranışsal KPI’lar daha fazla önem kazanıyor.

Müşteri ve Çalışan Davranışlarını Ölçmek Kritik Hale Geliyor

Davranışsal KPI’lar, sadece rakamlarla değil, insan davranışları ve bu davranışların nedenleriyle ilgileniyor.

MDYD Başkanı Banu Hızlı'dan Değişimi Anlatan Açıklama

MDYD Başkanı Banu Hızlı, KPI'ların artık işletmeler için kritik olduğunu ancak davranışların yarattığı etkiye odaklandıklarını söylüyor.

Kurumsal Başarı Artık Davranış Kalitesi ve Bağlılık Üzerinden Tanımlanıyor

Günümüz iş dünyasında rekabet sadece satış hacmi veya müşteri memnuniyetiyle değil, davranış kalitesi ve bağlılık derinliğiyle şekilleniyor.

Davranışsal KPI’lar Kurumlara Yeni Bir Avantaj Sunuyor

Davranışsal KPI’lar, müşterileri tanıma, çalışan motivasyonunu artırma ve sürdürülebilir büyümeyi destekleme konusunda kurumlara yeni fırsatlar sunuyor.

Yapay Zekâ Destekli Analizler Davranışların Önemli İnce Detaylarını Ortaya Çıkarıyor

Hızlı, yapay zekâ teknolojileriyle güçlendirilen davranışsal KPI’ların, geleneksel metriklerden daha fazlasını sunarak ince detayları açığa çıkardığını belirtiyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *