08 Ekim 2025
İstanbul
Kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Güncel İlk kez oldu! Dijital içerik, geleneksel yayıncılığın önüne geçti

İlk kez oldu! Dijital içerik, geleneksel yayıncılığın önüne geçti

Dijital platformlar, televizyon izleme alışkanlıklarını kökten değiştirdi ve Youtube tarihi bir zirveye ulaştı. 2025 Temmuz ve Ağustos ayında Youtube izlenme süresi ilk kez geleneksel uydu yayınlarını geride bırakarak toplam izleme süresinin yüzde 43'ünü oluşturdu. Peki, televizyon izleme alışkanlıkları neden ve nasıl değişiyor? Dijital platformlar geleneksel yayıncılığı nasıl etkiliyor? Dijital platformlar mı televizyon mu daha çok izleniyor? İşte detaylar...

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Televizyon İzleme Alışkanlıklarında Büyük Değişim

Dijitalleşme süreci, televizyon izleme alışkanlıklarında köklü bir dönüşüme neden oldu.

Youtube Uydu Yayınlarını Geride Bıraktı

Vestel'in araştırmasına göre, Youtube izlenme süresi artık uydu yayınlarını geride bırakarak zirveye oturdu.

Türkiye'de İzleme Alışkanlıklarında Tarihi Değişim

Vestel'in IoT ekibi tarafından yapılan analize göre, Türkiye'de izleme sürelerinde Temmuz ve Ağustos aylarında tarihi bir kırılma yaşandığı ortaya çıktı.

Youtube Geleneksel Yayıncılığı Geride Bıraktı

Youtube, toplam izlenme süresinde yüzde 43'lük bir pay elde ederek, uydu yayınlarını geride bıraktı ve bu durum yeni medya tüketimi trendlerini belirledi.

Televizyon Artık Kapsamlı Bir Ekosistem

Vestel Pazarlama Genel Müdürü Duygu Badem Uylukçuoğlu, televizyonun artık sadece bir ekran olmadığını, kapsamlı bir ekosistem haline geldiğini vurguladı.

Dünyada da Youtube Lider Konumda

Uluslararası verilere göre, Youtube dünya genelinde televizyon izlenme süreleri konusunda önde gelen platform haline geldi ve geleneksel yayıncılığın yerini almaya başladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *