28 Haziran 2025
İstanbul
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Güncel Yemeksepeti, Superbrands'ten 'Süper Marka' ödülü aldı, tüketici nezdindeki gücünü kanıtladı.

Yemeksepeti, Superbrands'ten 'Süper Marka' ödülü aldı, tüketici nezdindeki gücünü kanıtladı.

Yemeksepeti, Superbrands tarafından 'Süper Marka' seçildi. Değerlendirme sürecinde 3 bin 674 marka arasından seçilen Yemeksepeti, tüketici algısı ve sektör liderliği ile öne çıktı. Superbrands Türkiye'nin 20. yıl kutlamaları kapsamında yapılan ödül, markanın güçlü konumunu bir kez daha kanıtladı.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

YEMEKSEPETİ, Superbrands tarafından ‘Süper Marka’ olarak ödüllendirildi. Bu başarı, markanın tüketici nezdindeki güçlü algısını ve sektör liderliğini bir kez daha kanıtladı.

Yemeksepeti, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Superbrands tarafından ‘Süper Marka’ olarak seçildi.

Superbrands Türkiye tarafından bu yıl 20’nci yılı kutlanan ve sekizincisi gerçekleştirilen değerlendirme süreci sonucunda Yemeksepeti’ne ‘Süper Marka’ ödülünü verdi.

Süreç, 3 bin 674 aday markanın saptanmasıyla başladı. Bu markalar; finansal büyüklük, teknolojiye yatırım, iş gücü kalitesi, istihdama katkı, inovasyon, pazarlama faaliyetlerinde süreklilik, sosyal sorumluluk, çevre duyarlılığı ve etik değerlere uyum gibi kriterler doğrultusunda incelenerek sayıları bin 267’ye düşürüldü.

Değerlendirmenin bir sonraki aşamasında, markayla ilişkili sivil toplum kuruluşu yöneticilerinden oluşan bir jüri, bin 267 aday markayı algısal olarak puanladı. Bu puanlama sonucunda liste 300 markaya indirildi. Son aşamada ise araştırma şirketi NielsenIQ iş birliğiyle İstanbul, Ankara ve İzmir'de 18-55 yaş aralığında 2 bin kişiyle bilgisayar destekli yüz yüze görüşme metodu (ÇAPI) kullanılarak bir tüketici araştırması yapıldı. Bu halk oylaması neticesinde Yemeksepeti'nin de içinde bulunduğu 150 marka, ‘Süper Marka’ statüsü almaya hak kazandı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *