Rize Haber Yemek Tarifleri
22 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Işıkhan, 2022'nin başlarında 213 binden fazla işe yerleşmeyi başardı!

Işıkhan, 2022'nin başlarında 213 binden fazla işe yerleşmeyi başardı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, bu yılın ilk iki ayında 213 binden fazla kişiyi işe yerleştirmeye yardımcı olduklarını duyurdu. Bakan Işıkhan, istihdamı artırmak için gerçekleştirilen çalışmaların olumlu sonuçlar verdiğini belirtti. Bu süreçte iş arayan binlerce kişiye iş imkanı sağlandığına vurgu yapıldı.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, gençler ve kadınlar başta olmak üzere vatandaşların işgücüne katılımını artıracak programları uygulamaya devam ettiklerini aktardı.

"İşgücü piyasamızın ihtiyaçlarını tespit ediyor, istihdam kapasitemizi güçlendiriyoruz." ifadelerini kullanan Bakan Işıkhan, bu yılın ilk 2 ayında; 213 binden fazla işe yerleştirmeye aracılık ettiklerini bildirdi.

Işıkhan, 65 binden fazla iş yeri ziyareti ve 612 binden fazla bireysel görüşme gerçekleştirdiklerini belirterek, 318 bin 170 açık iş (işveren tarafından talep edilen-ihtiyaç duyulan eleman) tespit ettiklerini kaydetti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *