Rize Haber Yemek Tarifleri
22 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Konteyner temizliği Meram'da hız kesmeden devam ediyor

Konteyner temizliği Meram'da hız kesmeden devam ediyor

Konya'nın Meram ilçesinde hava sıcaklıklarının artmasıyla konteynerlerin temizlik çalışmaları yoğunlaştı.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte Konya’nın merkez Meram ilçesinde konteynerlerin temizlik ve dezenfeksiyon çalışmaları hız kazandı.

Meram Belediyesi, temiz ve sağlıklı bir çevre için yıl boyunca sürdürdüğü konteyner temizlik çalışmalarını yaz aylarında daha sık aralıklarla yürütüyor. Özellikle sıcak havalarda oluşabilecek kötü kokuların önüne geçmek, bakteri oluşumunu engellemek ve sinek ile haşere üremesini azaltmak amacıyla ekipler ilçe genelinde yoğun mesai harcıyor.

Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, bu kapsamda özel yıkama araçlarıyla konteynerlerin hem iç hem de dış yüzeylerini detaylı şekilde temizliyor.

Basınçlı su ve çevre dostu dezenfektanlarla gerçekleştirilen uygulamalarda konteynerler köpükle yıkanıyor, ardından kötü koku oluşumunu engelleyen özel solüsyonlarla hijyenik hale getiriliyor.

Böylece hem çevre temizliği sağlanıyor hem de vatandaşların günlük yaşam konforu artırılıyor.

Yaz boyunca aralıksız devam edecek Meram Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, yaz aylarında konteyner temizliklerinin daha da önem kazandığına dikkat çekilerek, “Yükselen hava sıcaklıklarıyla birlikte konteynerlerde kötü koku, bakteri, sinek ve larva oluşumu riski artmaktadır.

Ekiplerimiz bu olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla ilçemiz genelindeki yer altı ve yer üstü tüm konteynerlerde düzenli temizlik ve dezenfekte çalışmaları yürütmektedir.

Vatandaşlarımızın daha temiz, sağlıklı ve huzurlu bir çevrede yaşamalarını sağlamak adına çalışmalarımız yaz boyunca aynı titizlik ve hassasiyetle sürdürülecektir.” ifadeleri yer aldı.

Daha temiz ve daha sağlıklı bir Meram için Açıklamada ayrıca, çevre temizliğinin yalnızca görüntü açısından değil, halk sağlığı bakımından da büyük önem taşıdığına dikkat çekilerek, vatandaşlardan çevre temizliği konusunda duyarlılık göstermeleri istendi.

Atıkların konteynerlerin içine bırakılması ve çevre temizliğine özen gösterilmesi halinde yürütülen çalışmaların daha etkili sonuç vereceği belirtildi.

Meram Belediyesi ekiplerinin ilçenin dört bir yanında temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir çevre için ortaya koyduğu çalışmaların ancak vatandaşların verdiği destekle başarıya ulaşacağı hatırlatıldı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *