Rize Haber Yemek Tarifleri
23 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Oğuzeli ilçesinde gerçekleşen iftar programında Başkan Şahin, vatandaşlarla bir araya geldi

Oğuzeli ilçesinde gerçekleşen iftar programında Başkan Şahin, vatandaşlarla bir araya geldi

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Oğuzeli Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen iftar programında şehir sakinleriyle bir araya geldi. Program, Ramazan ayının bereketini ve dayanışma ruhunu vurgulamayı amaçlıyordu. Başkan Şahin, vatandaşlarla samimi bir şekilde sohbet ederek onların sorunlarını dinledi ve çözüm önerileri sundu. Bu tür etkinliklerle halk ile doğrudan iletişim kurmayı ve belediyenin hizmetlerine ilişkin geri bildirimleri almayı hedefleyen Başkan Şahin, toplumla bütünleşmeyi ve dayanışmayı ön planda tutuyor.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından Ramazan ayı boyunca kentin tüm ilçelerinde iftar programları düzenlenirken, kent merkezinde kurulan dört ayrı noktada her gün binlerce kişi aynı sofrada buluşuyor. Oğuzeli’nde gerçekleştirilen programda da vatandaşlar Ramazan’ın bereketini ve paylaşma kültürünü birlikte yaşadı.

İftarın ardından yapılan duada, birlik ve beraberlik temennileri dile getirildi. Başkan Şahin, vatandaşlarla sohbet ederek Ramazan ayının paylaşma ve kardeşlik ruhuna vurgu yaptı. Programa Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin ve Oğuzeli Kaymakamı Mikail Ersöz de katıldı.

Başkan Şahin, konuşmasında Ramazan ayının yalnızca aç kalmak değil, nefsi terbiye etmenin de önemli bir vesilesi olduğunu belirtti. Ramazan’ın paylaşmayı, yoksulu gözetmeyi ve iyiliği çoğaltmayı öğrettiğini ifade eden Şahin, bu ayın manevi arınma ve dayanışma açısından önemli bir fırsat sunduğunu söyledi.

Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin ise Ramazan ayının rahmet ve mağfiret ayı olduğunu belirterek, birlik ve kardeşlik mesajı verdi. Öztekin, iftar programı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Oğuzeli Kaymakamı Mikail Ersöz de Ramazan ayında aynı sofrayı paylaşmanın önemine değinerek organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *