05 Temmuz 2025
İstanbul
Açık
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Panda Dondurma 2025'te Geri Dönüyor: Nostaljik Lezzet Yeniden Raflarda!

Panda Dondurma 2025'te Geri Dönüyor: Nostaljik Lezzet Yeniden Raflarda!

1984'te kurulan ve Türkiye'nin dondurma sektöründe öne çıkan Panda, yeniden yapılanma sürecine giriyor. Yenilenen pazarlama stratejileri ve ürün çeşitliliği ile marka, nostaljik etkisini koruyarak 2025'te raflara geri dönüyor. Artık Türkiye genelindeki zincir marketlerde yeniden yer alacak.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

1984 yılında Has Gıda tarafından kurulan Panda, Türkiye dondurma sektöründe bir dönemin efsane markaları arasında yer alıyordu. Ülkenin ilk tam entegre dondurma fabrikasını kurarak üretim kapasitesini ve kaliteyi üst seviyeye taşıyan Panda, 1990’lar ve 2000’lerin başında sevimli panda logosu ile geniş müşteri kitlesine sahipti.

Popüler olduğu dönemlerde Haldun Dormen, Seray Sever, Gülben Ergen ve  Hande Yener gibi ünlü isimleri reklam filmlerinde oynatan Panda, 2010’lu yıllarda sektördeki yoğun rekabet ve değişen tüketici tercihleriyle birlikte görünürlüğü ciddi şekilde azaldı.

ABC sitesinin aktardığına göre pek çok kişi markanın iflas ettiğini düşünse de gerçekte faaliyetlerini tamamen sonlandırmayan Panda, pazar payının büyük kısmını kaybetmişti.

Ürünlerinin market raflarında nadiren görülmesi ve reklam yatırımlarının durması bu algının oluşmasına neden oldu.

GERİ DÖNÜYOR


2025 yılı itibarıyla yeniden yapılanma sürecine giren Panda, yeni pazarlama stratejileri, genişletilen distribütör ağı ve yenilenen ürün çeşitliliğiyle marka, geçmişin nostaljik etkisini koruyarak, yeni nesil tüketicilerin taleplerine uygun ürünlerle raflara geri döndü.
Yeni yatırımlar ve stratejik iş birlikleri sayesinde Panda, artık Türkiye genelindeki birçok zincir marketin dondurma reyonlarında tekrar yer almaya başlayacak. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *