Rize Haber Yemek Tarifleri
22 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Şubat Ayında Havayolunu 15 Milyon Yolcu Kullandı!

Şubat Ayında Havayolunu 15 Milyon Yolcu Kullandı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, şubat ayında hava yoluyla seyahat eden yolcu sayısının 15 milyon 92 bin 119'a ulaştığını duyurdu. Bu artış, seyahat endüstrisinin yeniden canlanma sürecinde önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Havayolu taşımacılığının pandemi sonrası toparlanmaya başladığına dair olumlu bir işaret olarak kabul ediliyor.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, şubat ayına ilişkin sivil havacılık verilerini paylaştı. Uraloğlu, şubat ayında havayolunu kullanan yolcu sayısının 15 milyon 92 bin 119 olduğunu belirtti.

Bakan Uraloğlu, söz konusu rakamın tek bir ayda 45 ilin toplam nüfusunu geride bıraktığını ifade ederek, Türkiye’de sivil havacılığın büyümesini sürdürdüğünü vurguladı.

2026 yılının ilk aylarında da yolcu trafiğinin artmaya devam ettiğini kaydeden Uraloğlu, direkt transit yolcularla birlikte yılın ilk döneminde toplam 32 milyon 877 bin 752 yolcuya hizmet verildiğini bildirdi.

Uraloğlu, Türkiye’nin havacılık altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımların süreceğini belirterek, ülkenin küresel hava trafiğinde güçlü bir merkez olma hedefinin sürdüğünü ifade etti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *