Rize Haber Yemek Tarifleri
23 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Vali Yavuz, öğrencilerle Ramazan iftarında bir araya geldi

Vali Yavuz, öğrencilerle Ramazan iftarında bir araya geldi

Adana Valisi Mustafa Yavuz, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörlüğü tarafından düzenlenen iftar programında öğrencilerle buluştu. Vali Yavuz, öğrencilerle samimi bir ortamda sohbet ederek onların talep ve sorunlarını dinledi. Program, üniversite öğrencileri arasında olumlu bir etki yaratarak birlik ve dayanışmayı güçlendirdi.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Adana Valisi Yavuz, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörlüğü tarafından düzenlenen iftar programına katıldı.

Programa; Adana Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, Çukurova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hamit Emrah Beriş, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen, Sarıçam Kaymakamı Murtaza Dayanç, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, MHP İl Başkanı Yusuf Kanlı, akademisyenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Programda Kur’an-ı Kerim tilaveti gerçekleştirildi, dualar okundu. Okunan duaların ardından oruçlar açıldı.

İftarın ardından ATÜ Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen'den sonra bir konuşma gerçekleştiren Vali Yavuz, Ramazan’ın manevi atmosferinde gençlerle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi:

“Ramazan ayının manevi iklimi içinde siz gençlerimizle bir arada olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. Ramazan başladığından bu yana, üçüncü iftarımızı gençlerimizle birlikte yapıyoruz. Daha önce kız yurdumuzda ve fen lisesi öğrencilerimizle iftar sofralarında buluştuk. Bugün de burada, siz değerli üniversite gençlerimizle aynı sofrayı paylaşmanın huzurunu yaşıyoruz.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *