Fenerbahçe Kulübü, Trendyol Süper Lig fikstürü sürecine ilişkin olarak Türkiye Futbol Federasyonu ile iletişime geçti.
Edinilen bilgilere göre sarı-lacivertli kulüp, fikstür planlamasında daha önce yaşanan olumsuzlukların tekrar etmemesi adına resmi düzeyde görüşme gerçekleştirdi.
Görüşmeye FENERBAHÇE'DEN üst düzey katılımGörüşmelerde Fenerbahçe’yi Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar temsil etti.
Kulüp yetkililerinin, TFF profesyonelleri ile telefon üzerinden temas kurduğu aktarıldı.
Fenerbahçe yönetimi, görüşmede kulübün hassasiyetlerini net bir şekilde dile getirdi. Özellikle geçmiş sezonlarda fikstür kaynaklı yaşanan sorunların hatırlatıldığı ve bu tür durumların yeniden oluşmaması gerektiği ifade edildi.
Sarı-lacivertli yöneticilerin, sürecin dikkatle takip edildiğini ve TFF’nin planlamayı adil bir şekilde yürütmesi gerektiğini ilettiği belirtildi.