deneme bonusu veren siteler balmoral resort Artemisbet JOJOBET
28 Eylül 2025
İstanbul
Parçalı az bulutlu
18°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Teknoloji Instagram ve Facebook'ta ücretli abonelik dönemi başlıyor

Instagram ve Facebook'ta ücretli abonelik dönemi başlıyor

Sosyal medya devi Meta, Facebook ve Instagram platformlarında reklamsız abonelik dönemini başlatıyor. Önümüzdeki haftalarda İngiltere'de uygulanmaya başlayacak olan bu yeni modelle kullanıcılar, ücret ödeyerek reklamsız bir deneyim yaşayabilecek. Abonelik ücreti iOS ve Android kullanıcıları için aylık 3,99 pound (yaklaşık 222 TL) olarak belirlendi.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Meta, Facebook ve Instagram’da Reklamsız Abonelik Sistemi Başlatıyor

Meta, Facebook ve Instagram kullanıcılarına reklamsız bir deneyim sunmak için abonelik sistemi başlatıyor. Artık kullanıcılar, reklamlardan kaçınmak için ücretli abonelik seçeneğini tercih edebilecekler. Ayrıca ücretsiz kullanıcılar da reklamlarla karşılaşmaya devam edebilecekler.

Ücretli Abonelik Seçeneği

Yakın zamanda hayata geçirilecek olan abonelik sistemi kapsamında, iOS ve Android kullanıcıları aylık belirli bir ücret karşılığında reklamsız deneyim yaşayabilecekler. Mobil uygulamalardan abone olanlar aylık 3,99 pound öderken, web üzerinden abone olanlar ise aylık 2,99 pound ödeyerek reklamlardan arınmış bir kullanım sağlayabilecekler.

Ücretsiz Kullanım ve Reklamlar

Abonelik satın almayan kullanıcılar ise uygulamaları ücretsiz bir şekilde kullanmaya devam edebilecekler. Ancak bu durumda reklamlarla karşılaşmaya devam edecekler. Meta, abonelik sistemine geçen kullanıcıların verilerini kişiselleştirme amacıyla kullanmaya devam edeceğini, ancak reklam gösteriminde bu verilerin kullanılmayacağını belirtti.

Kullanıcı Tercihi Ön Planda

Yeni düzenleme ile kullanıcılara reklam tercihlerini kendilerinin belirleme imkanı sunulacak. Bu sayede isteyenler reklamlardan arınmış bir deneyim yaşayabilirken, isteyenler de ücretsiz ancak reklamlı kullanımı tercih edebilecekler. Kullanıcıların tercihleri ön planda olacak.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *