Rize Haber Yemek Tarifleri
22 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Beykoz Belediyesi, filouna 35 yeni Togg ekleyerek yıllık 46 milyon lira tasarruf sağlayacak

Beykoz Belediyesi, filouna 35 yeni Togg ekleyerek yıllık 46 milyon lira tasarruf sağlayacak

Beykoz Belediyesi, 35 adet elektrikli Togg alarak yıllık 46 milyon lira tasarruf ve çevre dostu hizmet hedefliyor.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarını daha verimli kullanma hedefiyle araç filosuna 35 adet yerli ve milli elektrikli Togg ekledi.

Bu yeni yatırım, yıllık toplam 46 milyon lira tasarruf sağlaması bekleniyor.

Belediye, hizmet birimlerinde kullanılmak üzere satın alınan elektrikli araçları, Çavuşbaşı Belediye Garajı'nda düzenlenen bir organizasyonla hizmet filosuna dahil etti.

Bu araçlar sayesinde, kiralama maliyetleri ve akaryakıt giderlerinde önemli bir azalma yaşanacak.

Beykoz Belediyesi, Türkiye’nin mühendislik harikası olan Togg'dan 35 adet alarak bütçesine yaklaşık 42 milyon lira araç kiralama maliyeti ve 4 milyon lira yakıt gideri tasarrufu yapacak.

Böylelikle, yıllık 46 milyon lira kaynak Beykozluların hizmetinde kalacak.

Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, bu yatırım ile belediye kaynaklarının etkin kullanımı konusunda önemli bir adım attıklarını ifade etti.

Gürzel, "Bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı.

Beykoz’un kaynakları yine Beykoz’un içinde kalacak" dedi.

Bununla birlikte, yatırımın sadece maliyetle sınırlı olmadığını, doğaya karşı bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Gürzel, "Elektrikli araçlarımız sayesinde karbon salınımını azaltacak, daha temiz ve sürdürülebilir bir Beykoz için önemli bir adım atmış olacağız" şeklinde konuştu.

Türkiye’nin ilk yerli ve milli elektrikli otomobili Togg’un Beykoz Belediyesi filosuna katılması, yerli üretim ve milli teknoloji hamlesine gösterilen destek açısından da önemli bir gelişmedir.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *