Kayseri OSB'den sanayicilere yeni ödeme kolaylığıKayseri Organize Sanayi Bölgesi, sanayicilerin fatura ödemelerinde kolaylık sağlamak amacıyla sanal POS üzerinden taksit imkânı sunmaya başladı.
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Kayseri OSB Başkanı Mehmet Yalçın, sanayicilerin elektrik, su ve doğalgaz ödemelerinde son zamanlarda yaşanan sıkıntılara dikkat çekti.
Yalçın, yaşanan nakit darlığı nedeniyle faturaların ödenmesinde yasal faizlerin yüksekliğine ilişkin sanayicilerden talepler aldıklarını belirtti.
Başkan Yalçın, "Kayseri OSB olarak, sanayicilerimize sunduğumuz hizmetlerin faturalarının ödenmesi noktasında bazı sıkıntılar yaşandığı gündeme gelmiştir.
Yürürlükte olan yasal gecikme faizlerinin olumsuz etkileri nedeniyle sanayicilerimiz için yeni bir çözüm yolu bulmayı amaçladık" dedi.
Son birkaç ayda farklı bankalarla yapılan görüşmeler sonucunda, Halk Bankası ve Kuveyt Türk Katılım Bankası ile anlaşmaya varıldığını ifade eden Yalçın, "Sanayicilerimizin fatura ödemelerinde daha uygun imkânlarla taksit seçeneklerine kavuşmalarını sağlamak istedik" diye ekledi.
Sanayiciler, bu linkten faydalanarak, 12 taksite varan vadeler ile elektrik, su ve doğalgaz ödemelerini gerçekleştirebilecekler.
Yalçın, bu imkânın sunulmasında katkı sağlayan bankalara teşekkür ederek, sanayicilere hayırlı olmasını diledi.
Kayseri OSB, sanayicilerinden gelen tüm talepleri titizlikle değerlendirerek, yaşanan sıkıntıların çözümü için gereken adımları atmaya devam edeceğini belirtti.
Yalçın, sanal POS ödeme sistemine katkıda bulunmak isteyen diğer bankalar ve finans kuruluşlarına da açık olduklarını vurguladı.