Rize Haber Yemek Tarifleri
23 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Keçiören Belediye Başkanı Ramazan İftarında Birlik ve Beraberlik Mesajları Verdi

Keçiören Belediye Başkanı Ramazan İftarında Birlik ve Beraberlik Mesajları Verdi

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ramazan ayı dolayısıyla Mevlana Kültür Merkezi’nde düzenlenen iftar programında Çankırılılarla buluştu.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ramazan ayı dolayısıyla Mevlana Kültür Merkezi’nde düzenlenen iftar programına katıldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği akşamda; Kur’an-ı Kerim tilaveti, ilahi dinletisi ve sema gösterisi eşliğinde dualarla oruç açıldı.

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, programda yaptığı konuşmada birlik ve beraberlik içinde, kimseyi ayırt etmeden sosyal dayanışma ve hizmet odaklı belediyecilik anlayışını sürdüreceklerini vurgulayarak şunları söyledi:

“Biz sizlere her zaman söz verdik kıymetli hemşehrilerim. Dedik ki; bizim bulunduğumuz Keçiören’imizde Çankırılı vatandaşlarımız başımızın tacıdır. Hemşehrilerimizden naçar durumda olan kim varsa yanında olacağız. Kimse yatağa aç, üşüyerek ve titreyerek girmeyecek. Kimin yaşlısı varsa bakılacak, engellisine bakılacak. Sabah kalktığında evladı okula gidemiyorsa okuluna göndereceğiz dedik. Elhamdülillah yaklaşık iki senedir Çankırılı hemşehrilerimizle ve onları temsil eden kıymetli muhtarlarımızla, dernek başkanlarımızla, federasyon başkanlarımızla hep birlikte burada birlik ve beraberlik içerisinde olmanın onur ve gururunu yaşıyoruz. Çankırılı olmak bu ülkenin gerçek insanı olmak demektir.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *