Rize Haber Yemek Tarifleri
23 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Nevşehir Belediyesi makamı sahur sofrası oldu

Nevşehir Belediyesi makamı sahur sofrası oldu

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın her yıl geleneksel hale getirdiği gençlerle makam odasında sahur programı bu ramazan ayında da yoğun katılımla devam etti.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Nevşehir Belediyesi makam odasında düzenlenen sahur programına üniversiteli ve liseli öğrenciler, sporcular, antrenörler, Meterisliler Taraftar Grubu üyeleri, stk temsilcileri ve akademisyenlerden oluşan yaklaşık 250 kişi katıldı.

Yoğun ilgi nedeniyle gençler zaman zaman makam odasına sığmazken, sahur programı samimi ve renkli görüntülere sahne oldu.

Gençlerle birlikte sahur yapan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Ramazan ayının Nevşehir’de farklı bir atmosferde yaşandığını söyledi.

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı yaptığı açıklamasında “Ramazan’ın ilk günü şöyle bir ifade kullanmıştım; her yerde Ramazan güzeldir ama Nevşehir’de bir başka güzeldir diye.

Bu güzelliği yaşatmak maksadıyla gerçekten Nevşehir’de çok keyifli zamanlar geçiriyoruz.

Ramazan’ın gündüzü ayrı güzel, akşamı ayrı güzel. İftar sofraları ayrı güzel ama bir de geleneksel hale getirdiğimiz belediyede iftar ve sahur yapma organizasyonumuz vardı.

Bu gidişle gördüğünüz gibi yüzlerce gencimizle birlikte belediyenin makam diye tarif ettiğimiz odasını gençlerimizle birlikte sahur sofrasına çevirdik.

Gençlerimizle çok keyifli bir sahur yapıyoruz.

Bu da Nevşehir’in ve Nevşehir Belediyesinin her şehirden farklı olduğunun bir göstergesi. İnanılmaz keyifli bir ortam. İnşallah gençlerimiz de mutludur ama biz de gençlerimizle beraber sahur yapmanın mutluluğunu, keyfini ve o farkını hissediyoruz.

Bu da bize mutluluk olarak yetiyor” dedi.

Sahur programına katılan gençler ise etkinlikten memnun kaldıklarını belirterek, “Sahur çok güzel, yemekler çok güzel, ortam çok güzel.

Baya kalabalık bir arkadaş grubuyla geldik.

Güzel bir şekilde sahur yapıyoruz.

Başkanımız her yıl bu organizasyonu düzenli olarak yapıyor.

Bugün yine sahurda birlikteyiz.

Ortam çok güzel, arkadaşlarımızla birlikte keyifli bir sahur yapıyoruz” ifadelerini kullandılar.

Nevşehir Belediyesi Mehteran Takımı’nın da marşlar çalarak katkı sağladığı sahur organizasyonunun Ramazan ayı boyunca devam edeceği bildirildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *