Bozdoğan Belediyesi, Örentaht Mahallesi Sosyal Tesisi’nde tel örgü ve kapı yapımını tamamladı.
Bu adım, ilçenin kırsal mahallelerinde yaşam kalitesini artırmaya yönelik çabaların bir parçası olarak değerlendiriliyor.
Geliştirilen projeyle birlikte sosyal tesis alanının daha güvenli ve düzenli hale getirildiği vurgulanıyor.
Bu değişiklikler, bölge halkının ortak kullanım alanlarından daha konforlu bir şekilde faydalanmalarını sağlamayı hedefliyor.
Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, mahallelerin ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek sürdürülen hizmet üretim süreçlerine değindi. Özel, "Vatandaşlarımızın ortak kullanım alanlarını daha güvenli ve kullanışlı hale getirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Örentaht Mahallemizde sosyal tesislerimizde tel örgü ve kapı yapım işlemlerini tamamladık.
Mahallemize hayırlı olsun" şeklinde konuştu.