Rize Haber Yemek Tarifleri
26 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Sivas'ta bir esnaf ucuza lahmacun sattığı gerekçesiyle şikayet edildi

Sivas'ta bir esnaf ucuza lahmacun sattığı gerekçesiyle şikayet edildi

Sivas'ta lahmacunu 50 TL'ye satan esnaf şikayet edildi. Açıklamalarda bulunan esnaf 'Çok rahatsız olanlar oldu ama biz memnunuz. Allah bereket versin, çok şükür kazanıyoruz. Bu kampanyayı 3 senedir yapıyoruz. Bu kadar yoğun talep de varken bu kampanyaya devam edeceğiz' ifadelerine yer verdi.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Sivas'ta lahmacunu ucuza sattığı için şikayet edilen Selahattin Yapalı, İl Ticaret Müdürlüğü tarafından yapılan denetimlerde usulsüzlük bulunamayınca kampanyasına devam etti.

Bu kadar ucuza lahmacun satılamayacağı iddiaları üzerine kazancını maliyet hesaplamasıyla yapan esnaf, karından memnun olduğunu ve kampanyaya devam edeceğini söyleyerek, iddialara yanıt verdi. 'lahmacunu 50 TL'den satmaya devam edeceğiz'Esnaf Selahattin Yapalı, "Ben insanları aydınlatmak açısından lahmacun nasıl 50 TL'ye satılıyor anlatayım.

Sivas'ta etin kilosu 800 TL, soğanın kilosu 20 TL, domates 30 TL.

Ben lahmacunu yüzde 15 karla satıyorum. İş yerimizin mülkiyeti bana ait.

Gelen misafirlerimizi ağırlıyoruz.

Bana neden bu kadar ucuz olduğunu çok soruyorlar.

Ben az kazanıyorum ama kazanıyorum.

Karımız olmasa bu fiyata zaten satamayız. Çok rahatsız olanlar oldu ama biz memnunuz.

Allah bereket versin, çok şükür kazanıyoruz.

Bu kampanyayı 3 senedir yapıyoruz.

Bu kadar yoğun talep de varken bu kampanyaya devam edeceğiz.

Gücümün yettiği kadar, kazancımız kurtardığı zamana kadar lahmacunu 50 TL'den satmaya devam edeceğiz" dedi. Manisa'dan geldiği Sivas'ta lahmacun yiyen bir vatandaş ise, "Eşim aslen Sivaslı.

Kendisi buranın lahmacununu çok övdü, güzel olduğunu söyledi.

Yedik, beğendik.

Gerçekten çok güzel.

Hem doyurucu hem ekonomik.

Ekonomiğin zor olduğu günlerde böyle esnafların olması halkımız için güzel bir şey.

Herkes yiyebilir, doyurucu ve lezzetli" diye konuştu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *