Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği'ne atanan Uzm.
Dr. Şeyma Bayındır hasta kabulüne başladı.
Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’ndeki yeni doktor atamaları sürüyor.
Bu çerçevede, hastanenin Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği'ne katılan Uzm.
Dr. Şeyma Bayındır, hasta kabulü yapmaya başladı.
Ayrıca, eksik görülen polikliniklere yönelik doktor atamalarının devam edeceği ifade edildi.