Rize Haber Yemek Tarifleri
22 Haziran 2026
İstanbul
Açık
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Şanlıurfa'da motosiklet sürücüsü otomobilin kemerine tutunarak ilerledi

Şanlıurfa'da motosiklet sürücüsü otomobilin kemerine tutunarak ilerledi

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsü, otomobilin emniyet kemerine tutunarak tehlikeli bir yolculuk gerçekleştirdi.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemesi dikkatleri çekti.

Bu tehlikeli yolculuk, Siverek-Adıyaman kara yolunda yaşandı.

Olay sırasında, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, trafiğin ortasında bu şekilde ilerlemekteydi.

O anlar, diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi ve sosyal medyada hızla yayılarak ilgi topladı.

Motosiklet sürücüsünün bu tehlikeli yöntemi kullanma sebebi ise net olarak bilinmiyor.

Motosikletin arızalanması ya da başka bir acil durumdan kaynaklanıp kaynaklanmadığı hakkında bilgi yok.

Ancak, bu durum hem kendi canını hem de yoldaki diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attığı gözlemlendi.

Görüntüler, toplumsal güvenlik açısından büyük endişe uyandırdı ve sürücülerin dikkatli olmaları gerektiği konusunda bir hatırlatma niteliği taşıdı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *